کره دوست داشتنی من

کره دوست داشتنی من

وبلاگی برای طرفداران کره ای
کره دوست داشتنی من

کره دوست داشتنی من

وبلاگی برای طرفداران کره ای

بالاخره ته یان یه اقدام اساسی کرد...


خیلی وقت بود که آنتی فن ها ته یان رو با مطالب و نظرها و حرفاشون ناراحت میکردند.
اونم امروز این کامنت رو روی پست اینستاگرامش گذاشت:
برای مدتی طولانی خانواده،دوستان و طرفدارانم به خاطر این نظرات صدمه دیدن(ناراحت بودند)خیلی ها بهم گفتند که اقدام قانونی کنم و فن سایت هاهم آماده کمک بودند.
اینکه اطرافیانم انقدر ناراحت بودند باعث شد قلبم اتیش بگیره و هنوزم داغه(از عصبانیت).
چند ماه پیش با کمپانی صحبت کردم و مدارکیو پیدا کردیم و هنوزم ادامه داره.من از شما هم میخوام اگه مدارک دیگه ای پیدا کردید برای ما بفرستید.
من باید به همه ی اونایی که به خاطر من صدمه(روحی)دیدن بگم متاسفم.
من فکر میکردم به اندازه کافی قوی هستم اما با این اتفاقات اخیر فهمیدم که باید قوی تر بشم.
حالا سوان ها بیاین مثل همیشه از Party لذت ببریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.