کره دوست داشتنی من

کره دوست داشتنی من

وبلاگی برای طرفداران کره ای
کره دوست داشتنی من

کره دوست داشتنی من

وبلاگی برای طرفداران کره ای

سلام به همیگ یه خبر اوردم ولی شاید قدیمی باشه به هر حال شرمنده اگه قدیمی بود.

کریستال و سولی چهارشنبه مهمان برنامه ’Radio Star’ بودن، که از کریستال میپرسن ما شنیدیم دخترای گرلز جنریشن مجبور میکنن تو رو فیلمای +19 یاهمون ’R’ rating ببینی، که کریستال هم میگه بله درسته!


کریستال توضیح میده که: من فیلم American P*i*e رو دیدم. رپر Defconn میگه که در آمریکا این فیلم چیزی نیست و مثل برنامه کودک کره ای POPOPO براشون میمونه! مجریه دیگه هم میگه این فیلم صحنه های جالبی نداره و کریستال ادامه میده: من رفتم اونی هام رو ببینم که داشتن این فیلم رو نگاه میکردن.سخته همرو یادم بیاد ولی جسیکا،یونا، تیون،تیفانی رو قشنگ یادمه.من سعی کردم برگردم چون قسمت ناجور فیلم بود اما اونا نذاشتنو به من گفتن بیا ببین! بعد از اینکه فیلم تموم شد و از اتاق اونا خارج شدم خیلی خجالت زده شده بودم .من زیر سن دیدن این فیلم بودن یه خاطر همین واقعا خجالت میکشیدم!

وای وای وای وای بیچاره کریستال
از یونا انتظار نداشتم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.