کره دوست داشتنی من

کره دوست داشتنی من

وبلاگی برای طرفداران کره ای
کره دوست داشتنی من

کره دوست داشتنی من

وبلاگی برای طرفداران کره ای

چهار ستاره زن که از نظرات بد دیگران رنج میبرن!

 
دلایل ناراحتی این چهار نفر

IU: IU مدت طولانی ای هست که از شایعه های نادرست درباره خودش و Eunhyuk از Super Junior رنج میبره.شایعه این بود که آیو از هیوکی بارداره.

Jiyeon: جیون دربرنامه ای قلب شکسته شو نشون داده و گفته"احساس میکنم بسیار بسیار خسته شدم بخاطر این نظرا سوء."وزمانی که مصاحبه با اون شروع شد به قدری گریه کرد که حتی نمیتونست یک کلمه صحبت کنه.بعد از اینکه اروم شد شروع کرد"درحقیقت من همیشه پرهیزکاری میکنم که کمتر دیده بشم اما از امروز تصمیممو عوض میکنم و میخوام با کمی جسارت به راهم ادامه بدم"

Taeyeon: اون اجازه داده تا همه شایعات علیهش رو ببینن و در بیستم جولای در اینستاگرام پستی گذاشته بود"درحال حاضر، خیلیا معتقدن که خانواده و اطرافیان و طرفداران من با شنیدن اون شایعه ها اسیب دیدن"واضافه کرد که"من همه ی شایعه ها،تصاویر و نظرات ضد رو جمع آوری میکنم"

Jessica: از زمان دبیوتش تاحالا شایعه ها و نظرات بدی روی جسیکا بوده.او تا به حال نظرات بدی از میلیون ها نفر دریافت کرده ولی نتونسته کاری انجام بده.
انتی فن ها درهمه جا نظرات خودشونو اعلام کردن و میتونیم در ویبو و اینستاگرام جسیکا این نظرات رو ببینیم.با این وجود برای مقابله با این نظرات نمیشه کاری کرد.